dzierżawa urządzeń do biura?

Informacje o prowadzeniu własnej firmy, finansach, ubezpieczeniach i wszystkim innym z tym związanym.
Awatar użytkownika
Eliasz1969
Posty: 1
Rejestracja: 10 sty 2025, 21:55

dzierżawa urządzeń do biura?

Post autor: Eliasz1969 »

Cześć wszystkim! Mam pewien problem, a mianowicie poszukuję rozwiązania dotyczącego dzierżawy urządzeń do biura. Wiem, że wiele osób ma podobne zmartwienia, dlatego postanowiłem zwrócić się do Was z prośbą o pomoc. Szukam sposobu na to, aby zaoszczędzić na zakupie nowych urządzeń, a jednocześnie mieć pewność, że będą one działać sprawnie i nie będą wymagały częstych napraw. Zastanawiałam się nad dzierżawą kserokopiarek, ale nie mam doświadczenia w tym temacie. Czy ktoś z Was miał już styczność z takim rozwiązaniem? Czy jest ono opłacalne? Chętnie wysłucham Waszych opinii i porad. Z góry dziękuję za pomoc! ;)